معاون استاندار کرمان:

ایران در مقایسه با ۴۰ سال قبل  در همه زمینه ها به توسعه رسیده است

معاون استاندار کرمان گفت: طی ۴۰ سال اخیر، علیرغم تحریم‌ها و تنگنا‌هایی که دشمن علیه ایران به پا داشته، کشورمان در همه زمینه‌ها به رشد و توسعه رسیده است.

امیر حسن زاده در بازدید از نمایشگاه برای ایران که به همراه فرماندار و امام جمعه رفسنجان، معاونین فرمانداری، فرمانده سپاه شهرستان، مشاور مردمی فرماندار رفسنجان و دیگر مسئولین انجام شد، گفت: خوشبختانه مردم ایران زیر سایه ولایت و پرچم اسلام و انقلاب اسلامی، مشکلاتی که دشمن در همه برهه‌های زمانی ایجاد کرده را پشت سر گذاشتند و با تمام قوا و دانش توانستند قله پیروزی را فتح کنند.

وی افزود: در تونل ورودی نمایشگاه برای ایران که در سالن اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی به پا شده، فضای تیره و تاریک حاوی تحریم ها، ترفند‌ها و عملیات‌های سیاه دشمن علیه ایران را می‌بینیم و تا اینکه به فضای روشنی می‌رسیم که ایرانیان با اتکا به دانش و ولایت فقیه به رشد و توسعه دست یافتند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان گفت: در بازدید از این نمایشگاه تصاویر، اسناد و مستنداتی که از رشد و توسعه کشور در همه زمینه‌های پزشکی، صنعتی، معدنی و ... به نمایش گذاشته شده می‌تواند انسان‌های دچار شبهات را پاسخگو باشد و به روشنگری برساند.

وی بیان کرد: در این نمایشگاه، روایتگری و جهاد تبیین مورد تاکید مقام معظم رهبری، از سوی اساتید دانشگاهی انجام می‌شود که مفید و موثر است؛ همچنین برپایی میز‌های پرسش و پاسخ به شبهات هم کار خوبی است که در این فضا در حال انجام است.

معاون امور اقتصادی استانداری کرمان تصریح کرد: جای جای ایران دارای جوانان توانمندی هستیم که می‌توان با استفاده از کار تیمی و ظرفیت این اقشار به قله پیروزی رسید.

وی گفت: قبلاً استان کرمان معدنی بود و در حال حاضر به حوزه صنعتی پیشرفت کرده و نمونه بارز آن هم بخش صنعت مس است؛ لذا امیدواریم بتوانیم روز به روز به توسعه و پیشرفت دست یابیم.

حجت الاسلام اصغر عسکری امام جمعه رفسنجان هم این نمایشگاه را کاری با ارزش دانست و ضمن قدردانی از مجتمع مس سرچشمه رفسنجان در راه اندازی آن، گفت: اقدامی موثر و فرهنگی به صورت جهاد اقناع سازی در زبان آمار و مستندسازی در این نمایشگاه در حال انجام است.

وی افزود: امیدواریم مردم از این نمایشگاه استقبال کنند و با علم و آگاهی از پیشرفت‌های کشورمان، روز ۱۱ اسفند پای صندوق‌های رأی حاضر شوند.

حسین رضایی فرماندار رفسنجان نیز از اینکه این نمایشگاه فضای روشنگری را برای عموم ترتیب داده قدردان عوامل آن یعنی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و مجتمع مس سرچشمه رفسنجان شد و افزود: با وجود اسناد رشد و توسعه در این فضا، مردم بهتر می‌توانند در مقایسه شهرستان نسبت به ۴۰ سال قبل و رشد و توسعه‌ای که پیدا کرده، در انتخابات اسفند ماه شرکت کنند و رأی دهند.

نمایشگاه فرهنگی تبیینی برای ایران از سوم اسفند دایر شده است و تا نهم اسفند ویژه انتخابات ادامه دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.